divendres, 22 de març del 2013

Les bitlles de les emocions

El dimecres 13 de Març vam presentar a classe una joguina feta a mà i pròpia de la nostre invenció. Jo vaig desenvolupar un joc que vaig anomenar "Les bitlles de les emocions" està destinat a infants de quatre a deu anys.



Les bitlles estan fetes d'ampolles de plàstic embolicades amb paper de seda de diferents colors, també he utilitzat retoladors del mateix color del paper per escriure el nom corresponent del color en tres idiomes, català, castellà i anglès.
He utilitzat folis blancs per dibuixar les emocions i paper de xarol per fer la catifa on estaran disposades les bitlles.


Per utilitzar la joguina obrirem la capsa i estendrem la catifa on es senyala la col·locació de les bitlles i les col·locarem al lloc corresponent.


Agafarem les pilotes per llençar-les i fer caure les bitlles, quan l'infant faci caure una o més bitlles l'educador/a l'hi preguntara de quin color és, quina emoció demostra i com es diu aquest color en anglès...

La Silvia i la Carla jugant a les Bitlles de les emocions
Aquesta idea se'm va ocorre a casa parlant amb el meu pare, ja que en principi volia fer titelles però ell em va fer veure que estava molt vist i que tardaria molt. 

Em va agradar molt fer la meva joguina perquè m'agraden molt les manualitats i era molt entretingut fer una cosa diferent a la que estem acostumats a fer.

Mar Díez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada