dimecres, 8 de maig del 2013

Ábaco


Per l'assignatura de Joc i la seva metodologia, vaig presentar la meva joguina, un ábaco.
Una joguina creada per a nens i nenes que comencen a descobrir el món dels números i per aquells que ja ho han aprés, tenen operacions a fer com la suma i la resta.
També hi trobem un memory amb diferents dibuixos relacionats amb el temps i les peces de roba. 


 La nostra companya Cristina González va ser una voluntària per provar la joguina, va fer una suma i una resta amb ajuda de les boles que hi han amunt.

La Cristina jugant amb l'àbaco
El material que vaig utilitzar va ser:

-          fusta per fer l’estructura de la joguina.
-          2 pals de ferro modelables, per ficar les boles per comptar.
-          3 pals de ferro modelables, per on es fiquen les cartes.
-          Cartolina de color groc, per fer els números i els dibuixos.
-          Colors per pintar cada número i cada dibuix.
-          Vernís.   

Se'm va ocórrer de manera espontània, vaig dibuixar la meva idea en un full. Al veure que podia fer-ho, vaig començar a crear la meva joguina. 






Ruth Delgado
1er CFGS Educació Infantil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada