divendres, 10 de maig del 2013

"Porque para ser adulto primero hay que ser niño"

Hola noies/is!!!



Avui vui fer-hos conèixerdors de les aldees infantils!! Un tema el qual ha obert un debat tambè al twitter.
Jo com a ciutadana de Sant Adrià del Besòs, m'agradaria informar-vos que en aquesta ciutat gaudim d'una fundació d'aldees infantils.
Em sembla un projecte impressionat, on n'hi ha implicada molta gent. I per això, os deixare l'enllaç de la pàgina web de Aldees Infantil, on podeu trobar molta informació. Aldees Infantils
I tambè us deixo al vostre abast un vídeo molt emotiu que os recomano que el veieu!! On coneixeràs el treball d'aldees infantils, a través de les veus dels joves i de les mares SOS.










Jo ja estic col·laborant, intentant difundir el seu missatge i la seva labor!! Uneix-te tu també! "
Juntos podemos darles la oportunidad de volver a ser niños."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada