dimarts, 23 d’abril del 2013

Clock of Lace


A l'assignatura de joc hem hagut de fer una activitat que consistia en la creació d'una joguina. Jo he creat ‘’Clock of Lace¨, que significa rellotge d'encaix. Va dirigida per infants d'entre 2-4 anys. Per fer el ¨Clock of Lace¨,  primerament vaig pensar el disseny. Tot seguit vaig anar a comprar el material i, seguidament, vaig començar a crear la joguina. 


Una base de fusta rodona que la vaig pintar, després amb un tros de cartró, que el vaig tallar amb les mateixes mides i forma que la fusta, el vaig pintar. Tots dos del mateix color. Mentre s'assecava vaig anar creant les diferents formes amb fang. Un cop fetes i seques, les vaig col·locar sobre el cartró per resseguir-les. Amb un cúter vaig tallar-ho. Seguidament, vaig pintar les formes i de mentre que s'eixugaven, vaig enganxar el cartró sobre la fusta.  Durant el procés, vaig estar creant una caixa. Aquesta caixa serviria després per a poder guardar les peces. Així seria més còmode alhora de guardar la joguina. Ho vaig fer amb pals de fusta de polos, que també els vaig aprofitar per fer les agulles del rellotge.


La finalitat del ¨Clock of Lace¨ és educar a través de diversos mecanismes, com ara col·locar les agulles del rellotge en diferents hores, per tal d'aprendre aquestes, encaixar les fitxes allà on correspongui, per tal de treballar la motricitat i les formes. Diferenciar els colors i números, tant en la llengua d'aprenentatge com en anglès.

La Marina i la Silvia, jugant amb el Clock of Lace

 Sandra Oliva
1er CFGS Educació Infantil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada