dijous, 25 d’abril del 2013

L'elefant de les anelles


La meva joguina es basa en el clàssic joc d'anelles, que consisteix en ficar una anella en un pal.
Així que per fer-ho d'una manera més infantil vaig tenir la idea de fer la cara d'un elefant on el pal per ficar les anelles és la trompa.



Està fet de cartró principalment i el vaig pintar amb pintures i el vaig envernissar quan va estar sec.
Per a utilitzar la joguina d'una manera didàctica i divertida a la  vegada, podran utilitzar les anelles de diferents formes geomètriques i/o colors per enriquir el llenguatge i coneixement dels més petits.



A més per millorar el seu desenvolupament motor, es podrà posar una dificultat major al llençar l'anella. L'idea la vaig agafar d'un llibre de treball manuals que tinc a casa.
Em vaig sentir satisfer perquè crec que em va sortir bastant bé i a més, al meus companys de classe els hi va agradar molt.


Hector Abril
1er CFGS Educació Infantil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada