dimecres, 10 d’abril del 2013

INGLISH AQUA PUZZLE


A l'assignatura de joc hem hagut de fer una activitat que consistia en la creació d'una joguina.
Jo he creat "INGLISH AQUA PUZZLE’’, que va dirigit per a nens/es d’edats d'entre 3 a 6 anys. 

Aquesta joguina és un trencaclosques reverible i impermeable, per una cara té un dibuix i per l'altre unes frases en anglès relacionades amb el dibuix. 
Per fer el trencaclosques primerament vaig fer el disseny, en una cartolina gran, després el vaig decorar i pintar al meu gust, un cop acabada aquesta cara vaig pensar les frases en anglès que tinguessin relació amb la imatge.


Un cop acabat el disseny de les dues cares el vaig folrar amb un paper impermeable i dur i el vaig tallar en peces grans.
La finalitat del trencaclosques, es poder relacionar els diferents dibuixos amb les frases en angles, que treballa els diferent animals marins i els colors.  

Alumnes jugant amb el Inglish Aqua Puzzle

Carla Iglesias
1er GFCS Educació Infantil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada