dimecres, 3 d’abril del 2013

KIDS PARKING!

A l'assignatura de Joc vam haver de presentar una joguina feta per nosaltres mateixos manualment,dirigida a nens de diferents edats i amb un finalitat lúdica i didàctica que els permeti desenvolupar les diferents capacitats que tinguin.


La meva joguina s'anomena <<KIDSPARKING!!>> i es tracta d'una maqueta de pàrquing a petita escala per a aparcar vehicles amb tres plantes i una barrera per on s'entra. Per a fer-la, vaig haver de treballar amb fullola gran i utensilis diversos de bricolatge(llima, serra, tallador de fullola, etc..) així com pintures diverses i col blanca per a enganxar la fullola amb el cartró per tal que es sostingui la superfície de la joguina.


La meva joguina va dirigida des del 3 als 10 anys i és una joguina lliure, ja que no requereix d'instruccions i els infants poden gaudir del joc lliurement i sense normes ni condicions. El meu garatge està exempt de perills,ja sigui per les seves barreres arrodonides, així com el material amb el que està fet (no provoca perill ni danys) i dona seguretat a l'infant. 

A l'hora de decorar-la,vaig pensar que seria bona idea pels infants que juguin amb aquest garatge, adquirir nous coneixements i valors com l'ordre,els colors,prohibicions..etc utilitzant, d'aquesta manera, senyals de trànsit i diferenciació de colors per a circular pel garatge (així com a treballar l'atenció i el compliment de normes,fent que les respectin i comencin a aprendre-les.

L'Alba i la Judith jugant amb el pàrquing

Finalment, la idea de fer aquesta joguina va sorgir simplement del fet de recordar joguines que m'agradaven de petita i vaig recordar les maquetes de garatges de cotxes, amb les quals em divertí a bastant fent diferents circuits,recorreguts,etc. Si que és cert que potser la idea era una mica complicada, però malgrat l'esforç que m'ha suposat,estic molt contenta amb el resultat!

Silvia Soria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada